Masz pytania dotyczące naszego sklepu?
Poniżej znajdziesz listę najczęściej pojawiających się pytań dotyczących działania naszego sklepu. W przypadku nie znalezienia odpowiedzi na nurtujące Cię kwestie możesz do nas zadzwonić lub napisać!
Zamówienie
Jak złożyć zamówienie krok po kroku?
Zamówienie można złożyć:
- bez zakładania konta
- z założeniem konta
- lub logując się na posiadane konto
Wybrane produkty z naszej oferty, należy dodać do ,,koszyka’’. Jeśli już dodaliśmy wszystkie interesujące nas produkty, należy kliknąć „zrealizuj zamówienie”. Następnie należy uzupełnić dane do wysyłki, wybrać sposób dostawy i formę płatności. Teraz wystarczy nacisnąć przycisk ,,zamawiam i płacę’’ i czekać na swoją paczkę.
Ile trwa czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia wynosi 24h od momentu zaksięgowania płatności lub 24h od momentu złożenia zamówienia z opcją pobrania. O postępach w realizacji zamówienia będziemy Cię informować drogą mailową.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
W wyjątkowych sytuacjach tak. Prosimy o kontakt pod numerem: 731-031-969. Zachęcamy jednak do składania zamówień online. Dzięki temu Twoje zamówienia - w przypadku założonego konta - będą sumowane i da to możliwość korzystania np. z programu lojalnościowego.
Anulowanie nieopłaconego zamówienia.
Nie musisz nic robić – Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 7 dniach.
Anulowanie opłaconego zamówienia.
W celu anulowania opłaconego zamówienia skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Po sprawdzeniu przez nas na jakim etapie jest realizacja zamówienia otrzymasz dalsze informacje.
Na jaki adres mogę wysłać zwrot zamówienia?
Możesz zwrócić zamówione towary w terminie 14 dni bez podawania przyczyny.
Jeżeli chcesz zwrócić zamówienie odeślij je na adres:
Dziaraj.pl Sp. z o.o. / ul. Dąbrowskiego 38a / 05-820 Piastów
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Jak mogę wykorzystać swój kod rabatowy?
Nie udzielamy jednorazowych rabatów na zamówienia. Posiadamy za to program lojalnościowy! Polega on na sumowaniu wartości Twoich zamówień u nas w sklepie. Po osiągnięciu odpowiedniego progu poziom rabatowy - Bronze / Silver / Gold - zostaje automatycznie uruchomiony na Twoim koncie. Szczegóły znajdziesz TU.
Jak działa Wasz program lojalnościowy?
Przygotowaliśmy dla Ciebie trzy poziomy wtajemniczenia, a osiągnięcie każdego z nich przyniesie coś dobrego! Za każde zakupy w sklepie dziaraj.pl otrzymasz punkty lojalnościowe. Im wyższa kwota zamówienia, tym więcej punktów. Twój aktualny poziom oraz postęp w zdobywaniu kolejnego zobaczysz w zakładce “Moje konto”. Jeden punkt odpowiada kwocie stu złotych wydanych na zakupy. Po wejściu na każdy kolejny poziom rabatowy będziesz mógł liczyć nowe korzyści. Szczegóły znajdziesz TU.
Wysyłki i płatności
Jaki jest koszt dostawy zamówienia?
Koszt dostawy zamówień w granicach Polski to:
Dla kurierów:
- Inpost Kurier - 17 zł
- DPD Kurier - 22 zł
- DHL Kurier - 22 zł
- UPS Kurier - 12 zł
Dla automatów paczkowych i punktów odbioru:
- Inpost Paczkomaty - 15,5 zł
- DPD Punkty Odbioru - 14 zł
- DHL Odbiór w punkcie - 8 zł
- Orlen paczka - 8,99 zł
Zamówienia o wartości powyżej 300 PLN gwarantują darmową dostawę na terenie Polski.
W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie?
W procesie finalizacji zamówienia możesz wybrać jedną z dostępnych opcji płatności, w zależności od wyboru sposobu dostawy. Są to:
- szybkie przelewy online
- BLIK
- systemy Paynow / PayPo / Apple Pay / Google Pay
- płatność kartą
- przedpłata (przelew tradycyjny)
- płatność ratalna (dostępny jest szereg możliwości ratalnych oferowanych przez bramkę Paynow)
- płatność przy odbiorze
Nie udało mi się opłacić zamówienia. W jaki sposób mogę dokończyć transakcję?
W przypadku braku wpłaty otrzymasz maila, w którym będą widnieć nasze dane i numer konta bankowego, pod które należy przelać należną kwotę. (dokładna kwota należności również jest podana w mailu) Po zaksięgowaniu płatności na koncie zamówienie będzie zrealizowane.
Jeśli ciągle nie udało się sfinalizować płatności zachęcamy do kontaktu telefonicznego. (731-031-969)
Czy realizujecie wysyłkę zagraniczną? Jakie są jej koszty?
Realizujemy wysyłkę zamówień do państw leżących w granicach Unii Europejskiej. Czas dostawy takich przesyłek i ich koszt zależy od informacji dotyczących zamówienia. W takim przypadku prosimy o kontakt pod adresem mailowym: kontakt@dziaraj.pl.
Czy mogę zrobić zakupy stacjonarnie?
Nie posiadamy stacjonarnego sklepu. Pod adresem naszej firmy znajduje się magazyn wysyłkowy, gdzie możesz odebrać osobiście wcześniej złożone zamówienie.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak. Możesz odebrać wcześniej złożone zamówienie pod naszym adresem: Dąbrowskiego 38a, 05-820 Piastów, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-15.00. Odebrać można wcześniej opłacone zamówienia lub opłacić je na miejscu. Przyjmujemy tylko płatność kartą lub BLIKiem.
UWAGA: Pamiętaj, aby sprawdzić czy Twoje zamówienie jest gotowe. Przy zaznaczeniu opcji odbioru osobistego zawsze wysyłamy wiadomość mailową potwierdzającą gotowość do odbioru. Możesz również zadzwonić do nas i się upewnić: 731-031-969.
Nie znalazłaś/-eś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem:
kontakt@dziaraj.pl lub zadzwoń 731-031-969.
Rozwiejemy Twoje wątpliwości najszybciej jak to możliwe
Jesteśmy dla Ciebie dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00.